
Kundesupport
NorDan AS skal etablere en Kundesupport, Mail/Chat tjeneste, for håndtering av produkttekniske spørsmål. Vi søker derfor etter en person som har lyst å jobbe med mennesker og være med å utvikle tjenesten. Du vil bli involvert i utarbeidelse av dokumentasjon til våre produkter. Stillingen vil jobbe tett sammen med avdelingene for Produktutvikling og Kundeservice.
Vi ønsker oss en medarbeider som kjenner seg igjen i disse beskrivelsene:
- Må være systematisk og beslutningslojal
- Kunne bidra til å utforme og produsere dokumentasjon
- Like å jobbe med mennesker
- Høy arbeidskapasitet
- Ta initiativ og være løsningsorientert
- Stor fordel med produkt eller bransje kjennskap
- Flink til å sette seg inn i nye problemstillinger
- Evne og vilje til å jobbe selvstendig
- Gode ferdigheter i norsk og engelsk muntlig/skriftlig
- Interesse for digitalisering
- God IT forståelse
- Handlekraftig og god gjennomføringsevne
- Gode samarbeidsevner
Du får:
- Spennende og utviklende arbeidsoppgaver
- Arbeide i et av Norges mest solide konsern
- Stor grad av selvstendighet
- Godt og trygt arbeidsmiljø
- Lønn etter kvalifikasjoner
- Kontorplass på Moi
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Kundeservicesjef Svein Kjetil Stenberg på mail: svein.kjetil.stenberg@nordan.no eller telefon: 909 28 231.
Attester returneres ikke.
Arbeidssted: Moi, Lund Kommune
Søknadsfrist: 14. august 2022