Kundeløftet

Et løfte for generasjoner



for aluminiumskledde produkter
mot sopp og råte
malingsgaranti

mot ruteknusing
for treprodukter
mot sopp og råte på treprodukter

Nye vinduer og dører er en viktig investering i produkter som skal vare i lang tid. Nå tar NorDan et enda større ansvar og innfører Kundeløftet: Markedets beste garantier for vinduer og dører.

Det er mye å sette seg inn i når man skal investere i nye dører og vinduer. I NorDan er vi opptatte av å gjøre valget av leverandør så enkelt som mulig, og den beste måten å gjøre det på er å være best på alle de områdene som er viktige for deg som kunde. Kundeløftet er der for at det skal være enklere for deg å se alt du får du ved å velge løsninger fra NorDan. Det handler også om at du skal føle deg trygg på at bak hver eneste leveranse fra NorDan står det dyktige mennesker som mest av alt vil at hver enkelt kunde skal være fornøyd, og at hvert enkelt produkt skal vare så lenge som mulig.

Kvalitet

NorDan benytter Protim Pvac 11 til denne behandlingen. Ved å impregnere trevirket øker trevirkets levetid. Samtidig sikrer behandlingen at trevirket blir mer formstabilt og motvirker angrep av sopp og råte. NTech-produktene fremstilles i henhold til VOC-kravene med hensyn til utslipp til luft, jord og vann.

Aluminiumskomponentene på utsiden er enten elokserte eller pulverlakkerte og sikrer lang levetid. Et fullverdig NTech-produkt i tre, vakuumimpregnert og belagt med aluminium på utsiden vil med riktig drenering og lufting sikre lang levetid og begrense vedlikeholdsbehovet. Dette gir store miljø- og økonomigevinster ut fra et livsløpsperspektiv.

Beslag er kvalitetssikret i flere ledd. NorDans egen mottakskontroll kombinert med tester i vårt eget laboratorium hvor vi utfører strenge slitasje- og holdbarhetstester sikrer optimal kvalitet og levetid.

Opplysningen om forventet normallevetid forutsetter at våre anbefalinger knyttet til montering, overflatebehandling, vedlikehold og bruk følges.

Serviceløftet

Vi lover å starte med servicearbeid på stedet innen 1 måned etter at en klage på våre dører og vinduer er akseptert.

Klage blir registrert via NorDans kundeserviceskjema. Klagen sendes direkte til en servicekoordinator.

Innen tre arbeidsdager: Kunde mottar respons om klagen er akseptert eller avslått, inkludert en forklaring. I mange tilfeller trenger vi svar på forhold som ikke er belyst i den originale klagen. Hvis JA – En sak blir formelt opprettet og en kopi med bekreftelse blir oversendt kunden.

Innen fem arbeidsdager etter formelt opprettet sak: Servicekoordinator ringer personlig til kunde og blir enige om dato for utarbeidelse av service osv. Servicearbeid skal være påbegynt innen én måned etter ferdig behandlet sak dersom ikke annet er avtalt.